nuffnang adds

Selasa, 4 Jun 2013

Orang Paling Kaya di Dunia Terbaru Yang Dikeluarkan Oleh Forbes.




Tahukah anda orang yang terkaya di dunia sekarang?

 Carlos Slim Helu yang terlibat di dalam industri telekomunikasi di Mexico masih mengekalkan kedudukan sebagai manusia paling kaya dengan harta berjumlah $73 billion. Seterusnya adalah Gates, pemilik syarikat gergasi Microsoft dengan harta berjumlah $67 billion.

 ORANG TERKAYA DUNIA SEKARANG..

 1)CARLOS SLIM--MEMONOPOLI REVOLUSI INDUSTRI TELEKOMUNIKASI ABAD INI.
Kenapa?
  Cuba anda bayangkan 1 rumah pengguna handphone berapa orang? nak bandingkan dengan Bill Gates( dulu orang terkaya didunia-yang memonopoli perniagaan microsoft) penggunaan 1 rumah,1 komputer.

 Ni lah yang dikatakan sekarang REVOLUSI PERNIAGAAN DALAM BIDANG/ TELEKOMUNIKASI ..
 Dan inilah masanya untuk kita rebut peluang di depan mata....!! TONEPLUS power by TUNETALK..

 sumber dari wikipedia..
 Carlos Slim Helu (lahir 28 Januari 1940), adalah seorang jurutera, usahawan dan dermawan dari Mexico. Dia terlibat dalam industri telekomunikasi. Dia orang terkaya di dunia mengatasi Bill Gates.

 Rangkaian industri telekomunikasinya meliputi negara Mexico dan sebahagian besar Amerika Latin. Dia menguasai telefonos de México (Telmex), Telcel dan syarikat América Móvil. Anaknya Carlos, Marco Antonio dan Patrick Slim Domit menjadi ketua syarikat perniagaannya kini.

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. cik ita,anda memang hebat...ruang dan peluang depan anda..anda sambar dengan BIJAK.

      Padam
  2. Inilah bisnes yang saya cari selama ni,jual simkad sekali tapi orang topup berkali2,bertahun2...bertahun tahun jugalah kami dibayar oleh TuneTalk..boleh reg disini www.mytoneplus.com/idadida

    BalasPadam
  3. “Anda pengguna INTERNET kat HANDPHONE, TAB, IPAD ATAU LAPTOP?
    Guna internet pun dapat insurans rm100,000..dapat DUIT bila kawan2 topu atau gune plan data internet ni..minat? pm sye..
    FREE REGISTER www.mytoneplus.com/idadida

    BalasPadam