nuffnang adds

Isnin, 10 Jun 2013

5 PERKARA PENTING YANG PERLU ANDA TAHU UNTUK MEMILIH BISNES

      Salam sejahtera.Semoga anda sihat  semua.Selamat kembali dari bercuti.Baru kelmarin tiba.Terasa lagi penatnya tetapi seronok.Seronok kerana dapat bertemu dengan sanak saudara yang jauh di sana.

 Ok...Kali ini saya kembali dengan beberapa tip untuk kemudahan  h/p kita di samping sebagai mesin penjana wang pasif kita.





 Sebelum itu.untuk memulakan sebarang jenis perniagaan.kita perlu mengambil kira beberapa kreatiria.Di sini saya ada menyediakan beberapa tip iaitu
 

1.MODAL: Mestilah dalam kadar kemampuan semua golongan, antara RM100-RM400.

2.PRODUK: Produk juga mestilah yang menjadi KEPERLUAN semua golongan.Sesetengah produk hanya KEHENDAK untuk golongan tertentu sahaja.Produk lelaki untuk lelaki,produk wanita untuk wanita.Manakala Produk Kesihatan untuk orang yang pentingkan kesihatan atau untuk orang yang ada masalah kesihatan sahaja.

3. Produk tersebut mestilah sesuatu yang pakai habis dan ada PEMBELIAN ULANGAN atau ‘Repeat sale” secara automatik orang akan membeli tanpa perlu di suruh.Ini adalah supaya anda dapat pendapatan yang berterusan.

4. Bisnes itu mestilah bersifat meluas dan mempunyai web PROMOSI. Anda berpeluang mendapat prospek dari semua pengguna.Paling bagus jika bisnes itu bermula dari Malaysia sendiri.

5.Pilih Syarikat yang latar belakangnya kukuh dan bisnes itu BARU bermula.Peluang untuk anda berjaya jauh lebih cepat berbanding dengan syarikat yang sudah lancar LAMA yang telah melahirkan berpuluh atau beratus orang JUTAWAN.Pilihlah syarikat yang berwawasan jauh yang pasti akan menjadi kukuh dan stabil setelah 3 atau 4 tahun beroperasi .Perkara ini sangat penting agar anda tidak berhenti sekerat jalan.Setengah orang suka mengkaji dulu dan menunggu sehingga syarikat itu terbukti berjaya melahirkan beberapa orang jutawan, kemudian barulah mereka percaya dan meyertainya.Orang seperti ini sebenarnya takut gagal.Suka tengok orang lain berjaya dulu barulah yakin.Mereka takut menjadi perintis awal.Ingatlah! Kegagalan Yang Sebenar Adalah Kegagalan Untuk Mencuba..

Walaupun sehebat mana CEO didalam syarikat ,tetapi pemasaran atau networking tidak seberapa....akan merundum juga kompeni tu..
Jom sama sama merealisasikan impian bersama..kita membantu..mereka memberi!!

Wakil Tone Plus/TuneTalk Anda:
MUS-0127254215
IDA-0137210082
        0127490468
www.mytoneplus.com/idadida
www.mytoneplus.com/mus74




2 ulasan:

  1. Inilah dia bisnes yang di cari-cari.Hanya guna simkad plan toneplus dari tunetalk,anda telah tukar h/p anda daripada liabiliti kepada aset anda yg tak ternilai.

    BalasPadam
  2. hp ibarat nyawa kpd pengguna__topup pula ibarat nyawa kpd hp itu sendiri..fikir2kan..))saya dah!!ANDA DI SANE..??

    BalasPadam