nuffnang adds

Jumaat, 31 Mei 2013

Pengenalan Tentang Pelan Tone Plus dari Tunetalk





·  Tune Talk Sdn. Bhd, adalah syarikat pengendali talian mudah alih (mobile) yang mula beroperasi pada 19 Ogos 2009.
 

·  Tune Talk beroperasi selaku Mobile Virtual Network Operator (MVNO) yang menggunakan rangkaian prasarana luas yang dimiliki oleh Celcom (Malaysia) Berhad. Perjanjian kerjasama Tune Talk dan CELCOM dibuat pada Disember 2008.
 

·  Celcom adalah pemegang saham terbesar dalam Tune Talk dengan pegangan 38% saham sementara 35.7% lagi dipegang oleh Tune Ventures Sdn Bhd, dimana Datuk Tony Fernandes dan Dato' Kamarudin Meranun adalah pemegang 70% sahamnya.
 

·  Sebagai anak syarikat Tune Group, Tune Talk akan memberikan kombinasi unik dalam kehidupan masyarakat bersama-sama syarikat lainnya seperti Tune Money dan Tune Hotels.
·  Tone Plus Sdn Bhd adalah syarikat yang baru ditubuhkan pada tahun 2012, dalam usaha untuk memajukan industri telekomunikasi di Malaysia.
 

·  Misi Tone Plus adalah untuk membantu setiap individu mencapai kebebasan kewangan melalui konsep pemasaran yang inovatif.
 

·  Tone Plus Sdn Bhd menggabungkan pengalaman dan kepakaran dari insurans, pemasaran rangkaian dan perkhidmatan kewangan untuk merumuskan strategi baru menjana pendapatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan